yrkesfinska

Den här perioden har vi 7h finska, hur skojj låter inte det? 2h idag, men inte vanlig finska... Nej YRKESFINSKA! Som om det inte var nog med vanlig finska... Men skulle heldre ha denhär finskan än den vanliga...
Nu sitter jag och väntar på att pappa ska hämta mig från skolan och då blir det att åka hem och planera en skatt-jakt! Moa fyller ju 6 nästa vecka och i helgen blir det kalas! Jag har fått äran att planera in lite skojigheter för henne och hennes kompisar. Annars i helgen blir det jobb och möjligtvis julöppningen på söndag. Har inte bestämt mig ännu.

Tumblr_ltbuuxidn01qi23vmo1_500_large

Haha, vasa-stad under julöppningen? Näe, kanske inte riktigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0