godmorgon

Då var man tillbaka igen... Sitter i skolan med Jenni. Idag kommer jag hem sent, har nämligen en cupcake-kurs att gå på klockan 18. Så jag och Karo sticker till Smesby efter skolan. Får se vad det blir till, har inte allt för stora förväntningar, men hoppas på att få lära mig något nytt! Ska iallafall ta bilder! Innan jag sticker på fler lektioner ska ni få ett litet trevligt vecko-schema som jag ska försöka hålla mig till denhär veckan!

Måndag : Cupcake-kurs
Tisdag : Marco Polo eller annan trevlig pizzeria med familjen
Onsdag : Volleyboll
Torsdag : Plugga MATTE + Städa + Baka
Fredag : Chill, planera in något skojj, Idol
Lördag : Pleppo Live + Rosso ;)
Söndag : Zumba + Yoga

Haveacupcakea_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0