biggest loser

Gokväll, har spenderat kvällen i mina skolböcker som omväxling, men har ändå hunnit med ett avsnitt Glee. Resten av kvällen ska jag städa mitt "soffbord" (ser inte vilken färg det är snart, har så mycket grejjer på det) och se "Biggest Loser" som kommer senare ikväll.
Imorgon börjar 8 och det är ju mindre trevligt, men får sluta 2. Så då drar jag till gymmet för sista gången, och lämnar in kortet på samma gång! På kvällen får jag träffa efterlängtade Karo och se om hon är någo brun!
Har idag också fått se nästa period och om den blir som jag tror kommer den vara helt awesome! Me gusta knappt några lektioner!

Men nu ska jag påbörja städningen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0