ledig

Hade ledig dag idag! Så jag hade planerat :

1. Städa
2. The Sims
3. HIMYM
4. Träna
5. Pyssla ihop några födelsedags kort!

Meen, eftersom jag steg upp för en timme sedan har jag hunnit med dethär :

1. Käka lunch

Så, jag kommer ju inte hinna med allt. Tyvärr tror jag the sims och träningen faller bort idag. Ska på kalas ikväll så då måste ju födelsedagskorten vara klara, mitt rum ser ut som *** och HIMYM kan jag ju ha på medans jag städar! ;)

Dagens



the lovely view from my lovely window on this lovely day



Andra bilder från idag.







Men nu ska jag gå och "städa"..

Kommentarer
Postat av: Julia (K V B L O G G E N)

Svar: Självklart! ;)

2012-01-25 @ 15:48:32
URL: http://kvbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0